Celotna trasa

Celotna trasa poteka po območju Občine Železniki, dvakrat pa prečka meje občine in sicer na HP Davča, kjer dober kilometer HP poteka po Cerkljanski občini in na HP Sorica, kjer na najbolj zanimivem delu HP na Petrovem brdu, trasa za nekaj metrov zapusti mejo Občine Železniki in se poda tudi v Občino Tolmin

HP Davča

Po uradnem startu v centru Železnikov, vozila zapeljejo v smeri vasi Davča, kjer je pri križišču za smučišče Črni vrh (na vrhu Podmejačevega klanca) start prve hitrostne preizkušnje »Davča«. Ta poteka od starta mimo bivšega industrijskega obrata do Vrhovčevega mosta, nato mimo kmetije Pri Vrhovcu do Tuškovega griča, ter levo nazaj na območje starta preizkušnje. Tako vozniki opravijo dva kroga, nato se pri bivšem industrijskem obratu povzpnejo desno na cilj, ter nadaljujejo mimo Jemca v smeri lokalne ceste v dolino.

Atraktivna mesta

mi smo za vas izbrali štiri: most k Vrhovcu, obrat Niko, parkirišče Tuškov grič in prehod na makadam: Mesta so dostopna pred samo dirko, razen parkirišče na Tuškovem griču, ki je dostopno med samo dirko. Seveda pa je zaželejno, da ste na mestih, ki ste si jih izbrali vsaj eno uro pred začetkom hitrostne preizkušnje, saj boste le tako lahko poskrbeli za svojo varnsot in uživali ob ogledu atraktivnih voženj

HP Sorica

Start druge HP je na koncu zaselka »Zgaga« HP nato poteka po vijugasti cesti navzgor do Petrovega Brda, kjer zavije ostro desno pod bregom proti Sorici. Ko vozniki pripeljejo do križišča z regionalno cesto, ki pelje na Soriško planino, zavijejo desno navzdol proti Sorici, kjer je po približno 300 metrih cilj druge hitrostne preizkušnje.

Atraktivna mesta

Zaradi dostopnosti, smo se odločili za dve atraktivni mesti: ride na Petrovem brdu, ki so dostopne iz Podbrda in križišče na Soriško planino, ki je dostopno tako iz Sorice, kot iz Soriške planine. Seveda ste vabljeni tudi na sam štart pri Zgagu, kjer bo tudi veliko zanimivega.

HP Podlonk

Start HP Podlonk je na koncu naselja Dašnica, do katerega pridete skozi center Železnikov. V centru mesta sledite tabli Rudno/Dražgoše/Kropa in po 100m zavijete levo mimo stolpnic proti Podlonku. Po 1 kilometru skozi naselje Dašnica pridete na start. Trasa HP se vije po dolini, v zadnjem delu se strmo vzpne proti vasi Podlonk, prečka vas, se priključi na cesto Železniki - Prtovč in se spusti proti Železnikom. Cilj HP je na zadnjem ovinku pred Športno dvorano v Železnikih (nad podjetjem Domel). Atraktivnih točk je veliko, so pa nekoliko težje dostopne, saj je do njih možno dostopati le preko starta in cilja, zato vse obiskovalce prosimo, da se na HP odpravijo dovolj zgodaj. Zapora ceste je ob 14:15. uri

Atraktivna mesta

izbrali so štiri atraktivna mesta, ki vam bodo omogočila lep pregled nad dogajanjem: ravnina po startu, ovinki pri Markotu, prehod na vaško cesto v Podlonku in zadnji večji ovinek pred ravnino v cilj:

HP Držagoše

Start hitrostna preizkušnje Dražgoše je na koncu vasi Rudno, v smeri Dražgoš. Trasa se vije po pobočju Dražgoške gore, prečka vas Dražgoše, nadaljuje pot proti Jamniku in Kropi in na križišču Lajše/Selca zavije proti vasi Lajše, ki jo prečka in nadaljuje do cilja, ki je v naselju Sevnica, delu vasi Selca. Dostop do trase je dober - po cesti Kranj/Besnica/Dražgoše do cerkve Sv. Jederti, iz Selc preko vasi Kališe do atraktivnega mesta (AM) 3 in seveda preko starta in cilja.

Atraktivna mesta

Tukaj je največ atraktivnih mest, predvsem zaradi odličnega dostopa na atraktivno hitrostno preizkušnjo. Kar šest smo jih izbrali in sicer: prvi hard po startu, ovinek pri Brunarici v Dražgošah, odcep za Kališe, odcep za Lajše, center vasi Lajše in zadnji hard pred ciljno ravnino, ki se je lani izkazal za zelo gladkega