More Website Templates at TemplateMonster.com!

Značilnosti Rallya

Rally, kot rečeno, se bo odvijal v bližnji okolici mesta Železniki. Glede na strnjenost naselij okoli Železnikov je pričakovati veliko obiskovalcev in zanimivo dirko. Hitrostni preizkušnji sta "strešeni" po okoliškem hribovju. Dostop do obeh hitrostnih preizkušenj je dober, razgledi s HP pa so še posebno omembe vredni. Tekmovalci bodo vozili 2 različni hitrostni preizkušnji, vsako po trikrat. Servisna cona, regroup in start ter cilj bodo v samem središču mesta Železniki.

Celotna trasa

Pred vami je celotna trasa 1. Sprint rally Železniki. Center dogajanja bo na dveh mestih:
- v servisni coni v Dolenji vasi (igrišče)
- v Železnikih, kjer bo Vodstvo rallya (Športna dovrana), start, cilj in regroup rallya, ter Parc Ferme (Češnjica)

HP Podlonk

Start HP Podlonk je na koncu naselja Dašnica, do katerega pridete skozi center Železnikov. V centru mesta sledite tabli Rudno/Dražgoše/Kropa in po 100m zavijete levo mimo stolpnic proti Podlonku... več

HP Dražgoše

Start hitrostna preizkušnje Dražgoše je na koncu vasi Rudno, v smeri Dražgoš. Trasa se vije po pobočju Dražgoške gore, prečka vas Dražgoše, nadaljuje pot proti Jamniku in Kropi in na križišču Lajše/Selca... več